Portál servisního oddělení

10.12.2010
V nejbližších měsících proběhne spuštění nového online servisního portálu (helpdesk), který nejen zkomfortní, ale hlavně urychlí zadávání i řešení dotazů a požadavků, které jste byli zvyklí zasílat pomocí emailu support(zav)intelek.cz
Představení nové služby pro servisní podporu našich produktů

Společnost INTELEK spol. s r.o. si pro vás připravila nový online servisní portál, který v první polovině roku 2011 nahradí starou a nepřehlednou komunikaci pomocí servisního emailu. Nyní běží portál v testovacím režimu pro náhodně vybrané zákazníky, tudíž propojení s účtem eshopu či vytváření nových účtů není aktivováno.


Ukázky vzhledu rozhraní :


Co mohu od nového portálu očekávat ?
  • Rychlejší řešení požadavku
  • Emailové upozornění na změnu stavu požadavku
  • Rychlé, přehledné a detailní zakládání požadavku
  • Přehled o všech událostech ohledně založeného požadavku
  • Historii


Po termínu testování portálu se přístup umožní všem zákazníkům a to pomocí následujících cest :

  • Přímý odkaz na servisní portál ZDE
  • V levém rámci eshopu nahradí emailovou adresu support odkaz na portál
  • Na jednotlivých produktových stránkách bude místo kontaktního formuláře možnost přistoupit na portál


Stará emailová adresa servisního oddělení od nasazení Online servisní podpory již nebude k dispozici.

Aktuální stav k datu 5.1.2010 : Uzavřený beta test