Vyhledávání
Důležité kontakty
Technická
podpora
podpora
Portál servisního oddělení
10.12.2010
V nejbližších měsících proběhne spuštění nového online servisního portálu (helpdesk), který nejen zkomfortní, ale hlavně urychlí zadávání i řešení dotazů a požadavků, které jste byli zvyklí zasílat pomocí emailu support(zav)intelek.cz
Představení nové služby pro servisní podporu našich produktů
Společnost INTELEK spol. s r.o. si pro vás připravila nový online servisní portál, který v první polovině roku 2011 nahradí starou a nepřehlednou komunikaci pomocí servisního emailu. Nyní běží portál v testovacím režimu pro náhodně vybrané zákazníky, tudíž propojení s účtem eshopu či vytváření nových účtů není aktivováno.
Ukázky vzhledu rozhraní :

Co mohu od nového portálu očekávat ?
Společnost INTELEK spol. s r.o. si pro vás připravila nový online servisní portál, který v první polovině roku 2011 nahradí starou a nepřehlednou komunikaci pomocí servisního emailu. Nyní běží portál v testovacím režimu pro náhodně vybrané zákazníky, tudíž propojení s účtem eshopu či vytváření nových účtů není aktivováno.
Ukázky vzhledu rozhraní :
Co mohu od nového portálu očekávat ?
- Rychlejší řešení požadavku
- Emailové upozornění na změnu stavu požadavku
- Rychlé, přehledné a detailní zakládání požadavku
- Přehled o všech událostech ohledně založeného požadavku
- Historii
Po termínu testování portálu se přístup umožní všem zákazníkům a to pomocí následujících cest :
- Přímý odkaz na servisní portál ZDE
- V levém rámci eshopu nahradí emailovou adresu support odkaz na portál
- Na jednotlivých produktových stránkách bude místo kontaktního formuláře možnost přistoupit na portál
Stará emailová adresa servisního oddělení od nasazení Online servisní podpory již nebude k dispozici.
Aktuální stav k datu 5.1.2010 : Uzavřený beta test
Související články
Přihlášení
Není-li uvedeno jinak, všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a v CZK.