Důležité kontakty
Objednávky
+420 533 338 888
Technická
podpora
Reklamace
+420 533 338 899

Spuštění portálu servisního oddělení

19.5.2011
Proběhlo spuštění nového online servisního portálu (helpdesk), který nejen zkomfortní, ale hlavně urychlí zadávání i řešení dotazů a požadavků, které jste byli zvyklí zasílat pomocí emailu support(zav)intelek.cz
Představení nové služby pro servisní podporu našich produktů

Společnost INTELEK spol. s r.o. si pro vás připravila nový online servisní portál, který nahradil starou a nepřehlednou komunikaci pomocí servisního emailu.

Co je to helpdesk ?

Účelem helpdesku v oblasti informačních technologií je poskytovat technickou podporu uživatelům PC či jiných zařízení. Zadavatel požadavku se prostřednictvím vhodné aplikace spojí s týmem techniků, kteří disponují znalostmi a schopnostmi potřebnými pro jeho vyřešení. Následně je zadavatel buď veden k vyřešení problému či se technik helpdesku připojí přímo na jeho pracovní stanici a problém vyřeší za něj. Při nasazení externího helpdesku poskytuje firma podporu svým zákazníků nebo partnerům. Jako příklad lze uvést výrobce modemů, který potřebuje efektivně vyřizovat požadavky od zákazníků, kteří si zakoupili jeho výrobky. Zpravidla tedy zřídí pracoviště s kvalifikovanými pracovníky a zákazníci se na toto pracoviště obracejí buď telefonicky, pomocí mailu nebo přes helpdeskovou aplikaci.

Ukázky vzhledu rozhraní :




Co Vám nový portál nabídne ?
  • Rychlejší řešení požadavků
  • Emailové upozornění na změnu stavu požadavku
  • Rychlé, přehledné a detailní zakládání požadavku
  • Přehled o všech událostech ohledně založeného požadavku
  • Historii požadavků


Na portál se dostanete pomocí následujících cest

  • Přímý odkaz na servisní portál ZDE
  • V levém rámci webu odkazem "Servisní portál"
  • Na jednotlivých produktových stránkách bude místo kontaktního formuláře možnost přistoupit na portál


Stará emailová adresa servisního oddělení již není k dispozici, tudíž ji prosím nepoužívejte.

Jak se na portál přihlásit ?

Webové stránky servisního portálu jsou zabezpečeny SSL certifikátem RapidSSL.



Mám účet na webu (eshopu)
Přihlaste se na portál právě pomocí tohoto účtu a heslo prosím aktualizujte pouze na webu eshopu.
Nemám účet na webu (eshopu)
V případě, že nemáte účet na eshopu a nechcete jej vytvářet, zaregistrujte se pomocí registračního formuláře na servisním portále. Heslo můžete případně i na tomto portále měnit.

V případě, že budete potřebovat pomoci se založením nového požadavku, je Vám k dispozici následující nápověda, která Vám krok za krokem (pomocí flash animace) ukáže, jak požadavek vytvořit. Více informací o našem portálu naleznete na následující stránce.