Důležité kontakty
Objednávky
+420 533 338 888
Technická
podpora
Reklamace
+420 533 338 899

Jak poznám, že mnou objednané, které nebylo skladem, skladem již je?

8.1.2009
Tým INTELEK usilovně pracuje na zlepšování svých služeb, připravili jsme pro vás novou funkcionalitu.
Vážený zákazníku,

dříve jste při vytvoření objednávky přes e-shop pouze zjistil termín dodání objednávky. Nyní však uvidíte
i zboží, které je částečně skladem či je naskladněno.

Ve sloupci "Rezervované" vidíte množství zboží, které máte rezervováno. Pokud máte potvrzený termín dodání na 10.2. a 8.2. vidíte, že zboží a množství je již vyplněno v kolonce "Rezervované", můžete si zboží nechat poslat, i když termín máte potvrzen na 10.2.

Ukažme si příklad
- objednal jsem si 10 ks SX9-0-WH - zboží není skladem, jakmile přijde, bude v kolonce "rezervováno"
- objednal jsem si 10 ks W45-AP80-32-WH, zbývá mi dodat všech 10 ks a těch 10 ks skladem už je - můžu
si zboží nechat zaslat nebo odebrat
- objednal jsem si 100 ks patchcordů FC50-4/2-2M, zbývá mi dodat všech 100 ks, ale skladem je pouze
89 ks - můžu si nechat zaslat 89 ks nebo počkat, až INTELEK bude mít všech 100 ks skladem
a pak si to nechat zaslat nebo odebrat



V případě dotazu či námětu, kontaktujte nás.
Volejte: tel. 5 3333 8833, nebo nám napište.