Vyhledávání
Důležité kontakty
Technická
podpora
podpora
Specialista back office
Společnost INTELEK jeden z největších dodavatelů síťových a telekomunikačních technologií v České republice působící na Slovensku i v Polsku. Hledáme ambiciózní, schopné lidi, kteří se rádi uplatní v dynamické úspěšné společnosti.
Náš nový kolega/nová kolegyně by měl/a splňovat:
Vaší pracovní náplní:
Vaše pracovní podmínky:
Žádaný termín nástupu: možno ihned
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete Váš strukturovaný životopis pomocí odkazu "Reagovat na nabídku" pod inzerátem, nebo na e-mailovou adresu uvedenou níže.
Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 813, e-mail můžete zaslat kliknutím zde
PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.
INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb.
Náš nový kolega/nová kolegyně by měl/a splňovat:
- min. SŠ ekonomického zaměření
- praxe v administrativě na obdobné pozici min. 2 roky
- AJ na mírně pokročilé úrovni
- komunikativní samostatná osobnost s organizačními schopnostmi, výborným time managementem
- pokročilá znalost práce na PC, výhodou znalost Lotus Notes, Helios Green, Money S4
- ŘP skupiny B
Vaší pracovní náplní:
- zápis faktur do systému Helios Green, Money S4
- zpracování pošty a datové schránky
- příprava smluv a jiných dokumentů
- evidence a správa firemní dokumentace
- komunikace s úřady, bankami a dalšími institucemi
- zajištění materiálního zabezpečení administrativy (objednávky kancelářských a hygienických potřeb)
- administrativní podpora vedení spolčnosti
- organizace akcí a jednání, příprava podkladů pro jednání, organizace a plánování kalendáře, tvorba zápisů z jednání a pracovních porad
- pravidelný měsíční reporting
Vaše pracovní podmínky:
- motivující mzdové ohodnocení 25.000 - 35.000 Kč
- roční mimořádná odměna (13. plat)
- příspěvek na stravné - stavenkový paušál ve výši 75 Kč/den
- příspěvek na sportovní aktivity - MultiSport karta
- 25 dnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna (sick days)
Žádaný termín nástupu: možno ihned
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete Váš strukturovaný životopis pomocí odkazu "Reagovat na nabídku" pod inzerátem, nebo na e-mailovou adresu uvedenou níže.
Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 813, e-mail můžete zaslat kliknutím zde
PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.
INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb.
Přihlášení
Není-li uvedeno jinak, všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a v CZK.