Vyhledávání
Důležité kontakty
Technická
podpora
podpora
Asistentka obchodního oddělení
Společnost INTELEK, jeden z největších dodavatelů síťových a telekomunikačních technologií v ČR, působící i na Slovensku a v Polsku, uvítá ve svém týmu právě Vás.
Jste ambiciózní, schopný a cílevědomý člověk a chcete pracovat pro silnou obchodní společnost?
Rádi Vás přivítáme v našem dynamicky se rozvíjejícím týmu na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Jste ambiciózní, schopný a cílevědomý člověk a chcete pracovat pro silnou obchodní společnost?
Rádi Vás přivítáme v našem dynamicky se rozvíjejícím týmu.
Jak si Vás představujme?
Co bude Vaší náplní práce?
Co Vám můžeme nabídnout?
Kdy a kde?
PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.
INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb.
Jste ambiciózní, schopný a cílevědomý člověk a chcete pracovat pro silnou obchodní společnost?
Rádi Vás přivítáme v našem dynamicky se rozvíjejícím týmu na pozici:
ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Jste ambiciózní, schopný a cílevědomý člověk a chcete pracovat pro silnou obchodní společnost?
Rádi Vás přivítáme v našem dynamicky se rozvíjejícím týmu.
Jak si Vás představujme?
- přirozené komunikační a obchodní schopnosti
- samostatný a aktivní přístup k pracovním úkolům
- AJ na základní/střední úrovni
- práce s PC na uživatelské úrovni
- přehled v našich produktech výhodou
Co bude Vaší náplní práce?
- komunikace se zákazníkem, vyřizování jejich požadavků, objednávek a dotazů, tvorba cenových nabídek
- zavádění nových zákazníků do informačního systému, aktualizace jejich údajů
- obchodní agenda – smlouvy, zápůjčky zboží, evidence, faktury, pohledávky
- administrativa – pokladna, organizace a příprava školení, zajištění účastníků, spolupráce s MKT oddělením
- vychystávání MKT materiálů, účast na veletrzích/výstavách
- komunikace s produktovými manažery, techniky, skladem a logistikou
- spolupráce s Key Account Managery – jejich administrativní podpora
- e-shop - zpracování požadavků na registraci organizace, kontaktní osoby, expozitury.
- operativa
Co Vám můžeme nabídnout?
- příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji
- pohodový a podporující kolektiv
- nástupní mzda 30.000 Kč - 35.000 Kč
- kvartální odměny, roční mimořádná odměna
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravování, Multisport karta
- pracovní doba 8:00 – 17:00
Kdy a kde?
- místo výkonu práce BRNO - Slatina
- nastoupit můžete ihned
PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.
INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb.
Přihlášení
Není-li uvedeno jinak, všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a v CZK.