Správce IS/IT (Administrátor)

Rádi bychom přivítali do našeho dynamicky se rozvíjejícího pracovního týmu nového kolegu. Tato pracovní pozice – IT SPECIALISTA-správce sítě – Vám nabízí zajímavou práci s nejnovějšími technologiemi.


Našeho nového kolegu si představujeme následovně:

  • SŠ/VŠ informační technologie
  • Flexibilní a samostatný přistup k práci
  • Výborné komunikační dovednosti, analytické a koncepční myšlení
  • Schopnost práce pod tlakem
  • Loajálnost, časovou flexibilitu, vstřícnost, spolehlivost
  • Znalost anglického jazyka pro potřeby prostudování dokumentace


Požadované znalosti:
  • Minimálně 2 letá praxe s administrací OS MS Windows Server na úrovni domény
  • Znalost OS Linux je vítána (Redhat, CentOS)
  • Výborná orientace v HW a SW
  • Správa počítačové sítě s cca 40 stanicemi s OS MS Windows (WXP, WVista, W7)
  • Znalost databáze MS SQL a MySQL (struktura, query, problematika)
  • Velmi dobrá znalost MS Office a základy databází
  • Základní znalosti a zkušenosti prostředí Citrix (XenServer, XenDesktop) a VMWare vSphere virtualizace serverů i desktopů
  • Základní znalosti a zkušenosti alespoň s jedním ze systémů IS typu Helios Orange, Helios Green, Navision, SAP, I6 apod.
  • Znalost problematiky síťových zařízení (Cisco výhodou či IOS), nastavování routerů a switchů (L2,L3)
  • Znalost VoIP Technologií, konfigurace a instalace
  • Základy síťové bezpečnosti a antivirové ochrany
  • Ochotu učit se a zdokonalovat se ve svém oboru


Vaše pracovní náplň:
  • Kontrola a údržba serverů, síťových prvků, konektivity mezi pobočkami a do Internetu
  • Správa domén, zálohování dat
  • Údržba serverů Linux, Lotus Notes a MS Windows a virtualizační technologie
  • Příprava ITC pracovního prostředí pro zaměstnance - účty uživatelů, přístupy, HW, SW....
  • Monitoring systémů firmy a aktualizace systémů
  • Evidence, správa a zabezpečení provozu firemní ITC techniky
  • Správa síťové infrastruktury (aktivní, pasivní)
  • Konfigurace telefonních ústředen
  • Instalace a konfigurace softwaru
  • Administrace help desku interních požadavků
  • Podílení se na tvorbě řízené dokumentace - postupy a směrnice


Vaše pracovní podmínky:
  • Místo práce: Brno-Slatina
  • Výkonný informační systém
  • příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
  • pružná pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod. s odchylkou 1.hodiny
  • nástupní plat dle dohody

Žádaný termín nástupu: dle dohody

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete Váš strukturovaný životopis pomocí odkazu "Reagovat na nabídku" pod inzerátem, nebo na e-mailovou adresu uvedenou níže.

Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 814, e-mail můžete zaslat kliknutím zde

PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.

INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.

Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb.