Správce ICT Infrastruktury

Společnost INTELEK spol. s r.o. je dodavatel počítačových síťových technologií, komunikační infrastruktury a IT služeb. Na trhu působí od roku 1993 a zkušený prodejní, technický i logistický tým nabízí mnoho možností k uplatnění.


Rádi bychom přivítali do našeho dynamicky se rozvíjejícího pracovního týmu nového kolegu. Tato pracovní pozice – Správce ICT infrastruktury Vám nabízí zajímavou práci s nejnovějšími technologiemi.

Našeho nového kolegu si představujeme následovně:
    • SŠ/VŠ technického zaměření (vhodné i pro absolventy)
    • Samostatný přistup k zadaným úkolům a analytický pohled z více úhlů pohledu
    • Dobré komunikační dovednosti v rámci jednání se zaměstnanci společnosti a obchodními partnery
    • Loajálnost
    • Preciznost, důslednost
    • Ochotu učit se a zdokonalovat se ve svém oboru

Požadované znalosti:
    • Minimálně 3 letá praxe na podobné pozici správce ICT – může být absolvent s praxí při škole
    • Znalost technologií a standardů LAN a WAN sítí
    • Znalost správy aktivních síťových prvků – switch, router, WiFi apod.
    • Znalost HW používaný pro servery – IBM Blade xSeries a IBM Storage výhodou
    • Zkušenosti s provozem datového centra
    • Velmi dobrá znalost správy serverových operačních systémů MS Windows včetně domény, DHCP, DNS, WSUS apod., znalost OS Linux (Redhat, CentOS) výhodou
    • Výborná orientace v HW a SW
    • Znalost programovacích jazyků HTML, PHP, CSS, Ajax, Java výhodou
    • Základní znalosti a zkušenosti se správou systému Lotus Notes
    • Základní znalosti a zkušenosti prostředí Citrix (XenServer, XenDesktop), Hyper-V, VMWare vSphere virtualizace serverů i desktopů
    • Znalost provozních monitorovacích prostředků a jejich vyhodnocování
    • Znalost VoIP Technologií, konfigurace a instalace
    • Znalost prostředků kybernetické bezpečnosti

Vaše pracovní náplň:
    • Správa počítačové sítě LAN a WAN
    • Správa datového centra
    • Správa HW a SW používaného v organizaci a technická podpora jejich uživatelů
    • Správa serverů Linux, Lotus Notes a MS Windows a virtualizační technologie
    • Správa kybernetické bezpečnosti – Firewall, Antispam, VPN, Monitoring apod.
    • Monitoring systémů firmy a aktualizace systémů
    • Správa procesu zálohování a obnovy
    • Správa videokonferencí a AV techniky areálu
Vaše pracovní podmínky:
    • Místo práce: Brno-Slatina
    • Výkonný informační systém
    • PC/Notebook a mobilní telefon
    • příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
    • pružná pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod. s odchylkou 1.hodiny
    • až 5 týdnů dovolené a 3 dny sick days
    • nástupní plat dle dohody

Žádaný termín nástupu: dle dohody – možno i ihned

V případě, že Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedený pracovní profil, zašlete Váš strukturovaný životopis ( popište prosím podrobně Vaše IT znalosti a dosavadní obchodní praxi, popř. kurzy či školení, které jste absolovali ) s průvodním dopisem na níže uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte prosím uvést evidenční číslo a název pozice, o kterou se ucházíte.

Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 814, e-mail můžete zaslat kliknutím zde

PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.

INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.

Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb