Vyhledávání
Důležité kontakty
Technická
podpora
podpora
Správce ICT Infrastruktury
Společnost INTELEK spol. s r.o. je dodavatel počítačových síťových technologií, komunikační infrastruktury a IT služeb. Na trhu působí od roku 1993 a zkušený prodejní, technický i logistický tým nabízí mnoho možností k uplatnění.
Rádi bychom přivítali do našeho dynamicky se rozvíjejícího pracovního týmu nového kolegu. Tato pracovní pozice – Správce ICT infrastruktury Vám nabízí zajímavou práci s nejnovějšími technologiemi.
Našeho nového kolegu si představujeme následovně:
Požadované znalosti:
Vaše pracovní náplň:
Žádaný termín nástupu: dle dohody – možno i ihned
V případě, že Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedený pracovní profil, zašlete Váš strukturovaný životopis ( popište prosím podrobně Vaše IT znalosti a dosavadní obchodní praxi, popř. kurzy či školení, které jste absolovali ) s průvodním dopisem na níže uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte prosím uvést evidenční číslo a název pozice, o kterou se ucházíte.
Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 814, e-mail můžete zaslat kliknutím zde
PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.
INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb
Rádi bychom přivítali do našeho dynamicky se rozvíjejícího pracovního týmu nového kolegu. Tato pracovní pozice – Správce ICT infrastruktury Vám nabízí zajímavou práci s nejnovějšími technologiemi.
Našeho nového kolegu si představujeme následovně:
- SŠ/VŠ technického zaměření (vhodné i pro absolventy)
- Samostatný přistup k zadaným úkolům a analytický pohled z více úhlů pohledu
- Dobré komunikační dovednosti v rámci jednání se zaměstnanci společnosti a obchodními partnery
- Loajálnost
- Preciznost, důslednost
- Ochotu učit se a zdokonalovat se ve svém oboru
Požadované znalosti:
- Minimálně 3 letá praxe na podobné pozici správce ICT – může být absolvent s praxí při škole
- Znalost technologií a standardů LAN a WAN sítí
- Znalost správy aktivních síťových prvků – switch, router, WiFi apod.
- Znalost HW používaný pro servery – IBM Blade xSeries a IBM Storage výhodou
- Zkušenosti s provozem datového centra
- Velmi dobrá znalost správy serverových operačních systémů MS Windows včetně domény, DHCP, DNS, WSUS apod., znalost OS Linux (Redhat, CentOS) výhodou
- Výborná orientace v HW a SW
- Znalost programovacích jazyků HTML, PHP, CSS, Ajax, Java výhodou
- Základní znalosti a zkušenosti se správou systému Lotus Notes
- Základní znalosti a zkušenosti prostředí Citrix (XenServer, XenDesktop), Hyper-V, VMWare vSphere virtualizace serverů i desktopů
- Znalost provozních monitorovacích prostředků a jejich vyhodnocování
- Znalost VoIP Technologií, konfigurace a instalace
- Znalost prostředků kybernetické bezpečnosti
Vaše pracovní náplň:
- Správa počítačové sítě LAN a WAN
- Správa datového centra
- Správa HW a SW používaného v organizaci a technická podpora jejich uživatelů
- Správa serverů Linux, Lotus Notes a MS Windows a virtualizační technologie
- Správa kybernetické bezpečnosti – Firewall, Antispam, VPN, Monitoring apod.
- Monitoring systémů firmy a aktualizace systémů
- Správa procesu zálohování a obnovy
- Správa videokonferencí a AV techniky areálu
- Místo práce: Brno-Slatina
- Výkonný informační systém
- PC/Notebook a mobilní telefon
- příspěvek na stravné v podobě Gastrostravenek
- pružná pracovní doba od 8.00 do 17.00 hod. s odchylkou 1.hodiny
- až 5 týdnů dovolené a 3 dny sick days
- nástupní plat dle dohody
Žádaný termín nástupu: dle dohody – možno i ihned
V případě, že Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedený pracovní profil, zašlete Váš strukturovaný životopis ( popište prosím podrobně Vaše IT znalosti a dosavadní obchodní praxi, popř. kurzy či školení, které jste absolovali ) s průvodním dopisem na níže uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte prosím uvést evidenční číslo a název pozice, o kterou se ucházíte.
Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 814, e-mail můžete zaslat kliknutím zde
PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.
INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.
Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb
Přihlášení
Není-li uvedeno jinak, všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a v CZK.