Key Account Manager IT - východní Čechy

Rádi bychom přivítali do našeho dynamicky se rozvíjejícího pracovního týmu nového kolegu či kolegyni. Tato pracovní pozice samostatného zástupce s technickým zaměřením - Key Account Manager - Vám skýtá možnost růstu na pozici Product Manager, Key Account Manager Export či vedoucí obchodu.

Popis pozice:

Hledáme aktivního obchodníka, který by chtěl rozvíjet své zkušenosti v oblasti obchodu, člověka, který má dynamický přístup k vyhledávání a navazování obchodní spolupráce s novými zákazníky. Pokud jste schopen/schopna samostatně vystupovat a vést prezentaci produktů a technologií v klientském prostředí, máte zájem se profesně i osobně rozvíjet a máte cit pro obchod, pak je pro Vás tato pozice vhodná.

Našeho nového kolegu či kolegyni si představujeme následovně:
    • 3 roky praxe v oblasti obchodu a/nebo projektů
    • přirozené komunikační a obchodní schopnosti „umění zaujmout prezentací“;
    • „Drive“, tah na bránu, chuť soutěžit;
    • vzdělání min. na úrovni SŠ – technické zaměření výhodou;
    • znalost trhu (kontakty, konkurence, ceny) zaměřeného na networking velkou výhodou, nikoli však podmínkou;
    • pokročilá zkušenost s MS Excel (hromadné zpracování dat, kontingenční tabulky a další);
    • absolvované školení obchodních dovedností výhodou;
    • řidičský průkaz skupiny ”B”;
    • uživatelská znalost práce s PC;
    • regionální zaměření této pracovní pozice je pro oblast Havlíčkova Brodu, Pardubic, Ústí nad Orlicí, Náchod, Hradce Králové, Jihlavy, Liberce.

Požadované znalosti a dovednosti:
    • Na naši pozici hledáme zkušeného obchodníka z oblasti B2B, který by měl zájem o oblast datových a telekomunikačních technologií.
    • Vaší náplní bude aktivní budování dlouhodobé obchodní spolupráce především s velkoobchody se zaměřením na slaboproud a dále se systémovými integrátory síťových a slaboproudých technologií a poskytovateli internetu.
    • Protože budete pracovat samostatně formou home-office, požadujeme od kandidátů silnou vnitřní motivaci a sebekontrolu.
    • Předpokládáme pro-klientský přístup k zákazníkům, tedy schopnost navazovat a udržovat dobré vztahy s našimi současnými či potencionálními obchodními partnery a schopnost týmové práce.
    • Samostatné, reprezentativní vystupování a schopnost argumentace.
    • Zkušenosti a výsledky z oblasti obchodu s velkými zákazníky.

Vaše pracovní náplň:
    • Aktivní spolupráce s přidělenými společnostmi, znalost jejich potřeb a rozvoj obchodní spolupráce.
    • Dynamický přístup k vyhledávání a navazování obchodní spolupráce s novými zákazníky.
    • Samostatné vystupování, vedení prezentací produktů a technologií v klientském prostředí .
    • Monitorování konkurence a její znalost, návazná argumentace a dovednost obchodních kompromisů.
    • Zpracování obchodních nabídek optimalizovaných na požadavky zákazníků, systematické vedení agendy všech projektů, jejich řízení a úspěšné dokončení.
    • Komunikace s útvary ve společnosti, interní komunikační nástroje, zadání / plnění termínů.
    • Vedení a evidence projektů v úzké spolupráci se zadavatelem.
    • Reportní činnost směrem vedení společnosti.

Vaše portfolio:
    • Oblíbený ucelený systém strukturované kabeláže SOLARIX s více jak 25% zastoupením na trhu.
    • Špičkové řešení v oblasti inteligentního systému pro řízení infrastruktury izraelské firmy RiT.
    • Široké spektrum slaboproudých rozvaděčů vlastní výroby – SOLARIX.
    • A další dodávané technologie a služby – např. návrh konfigurace rozsáhlých sítí „na klíč“, svařování optických kabelů atd.

Co nabízíme:
    • Nadstandardní platové podmínky (fix + motivující bonusová složka);
    • pružná pracovní doba dle naplánovaných schůzek;
    • služební vůz + benefit soukromých kilometrů, notebook a mobilní telefon;
    • zaměstnání na HPP;
    • až 5 dní dovolené navíc;
    • 3 dny náhradního zdravotního volna (sickdays);
    • příspěvek na stravné;
    • důkladné zaškolení + další vzdělávání v oboru;
    • firemní akce a teambuildingy.


Žádaný termín nástupu: dle dohody – možno i ihned

V případě, že Vás naše nabídka zaujala a splňujete výše uvedený pracovní profil, zašlete Váš strukturovaný životopis ( popište prosím podrobně Vaše IT znalosti a dosavadní obchodní praxi, popř. kurzy či školení, které jste absolovali ) s průvodním dopisem na níže uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte prosím uvést evidenční číslo a název pozice, o kterou se ucházíte.

Kontakt: personální oddělení, tel. 533 338 814, e-mail můžete zaslat kliknutím zde

PROHLÁŠENÍ. Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost INTELEK spol.s r.o., se sídlem Brno, Ericha Roučky 1291/4, IČO: 49446118, vedená v OR u KS v Brně, zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení.

INTELEK spol.s r.o. prohlašuje, že osobní data obsažená v životopise použije pouze k uskutečnění výběrového řízení a nebude tyto údaje předávat třetím osobám.

Poučení: Udělený souhlas můžete kdykoliv odvolat doporučeným dopisem adresovaným na personální oddělení společnosti INTELEK spol.s r.o., zaslaným na adresu Brno, Ericha Roučky 1291/4, PSČ: 627 00. Ochrana Vašich osobním údajů je dána §21 zákona č.101/2000 Sb.