Důležité kontakty
Objednávky
+420 533 338 888
Technická
podpora
Reklamace
+420 533 338 899

Základní orientace na stránkách

Po vstupu na stránky společnosti INTELEK spol. s r.o. získávám základní informaci o aktualitách, novinkách, nových produktech a nové informace ve společnosti INTELEK. V horní části menu mám přímí odkaz pro vstup do elektronického obchodu. Další možností jak se dostat do eShopu je využít přihlašovací okno na úvodní stránce. V levé části mám základní informace o produktovém portfoliu dostupném v eShopu. V dolní části jsou odkazy na informace o společnosti, kontakty atd.




Jakmile opustím úvodní stránku, mám k dispozici sekce Prodej, Partneři, Služby a další a místo pro přihlášení do elektronického obchodu.




V levé části stránek (mimo úvodní stránku) mám k dispozici informace o kontaktech na objednávky, technickou podporu a reklamace.
Pokud jsem přihlášen do systému, v sekci objednávky se zobrazí údaje o mém obchodním zástupci a obchodní asistence. V pravé horní části mám k dispozici informaci o stavu mého nákupního košíku - buď je prázdný a nebo v něm již mám uložené zboží, které hodlám zakoupit.

Kliknutím na text Košík obsahuje ........, vstoupím do obsahu Košíku, kde mohu pokračovat ve vytváření objednávky.

Pod sekcí kontaktů mám k dispozici produktové stromy, tj. možnost třídění produktového portfolia dle vybraných specifikací. Jakmile v produktech vyberu jeden konkrétní produkt, doplní se v sekci "Důležité kontakty" informace o produkt manažerovi, který má produkt na starost.