Informace k dodacím termínům v období vánoc

Na naší straně jsme schopni vaše objednávky expedovat v den objednání, tak jak jste doposud zvyklí, ale dopravní kapacity našich smluvních dopravců jsou zcela přetíženy.
Vážení zákazníci, 

Přes veškerou naši snahu se některé vaše zásilky mohou v následujícím období zpozdit o jeden až dva dny.

V řešení aktuální situace nám velmi pomůže, když budete u zásilek na nichž vám záleží, sledovat jejích dodání na webu dopravní společnosti (informace o číslech zásilek dostáváte v potvrzení expedice) a dáte nám vědět, že vaše zásilka zůstala na některém depu dopravce.

V tom případě kontaktujte naše obchodní oddělení, konkrétně obchodní manažerku, která vás má na starosti a jsem si jistý, že vám pomůže vaši zásilku uvolnit.

Děkuji za spolupráci

Ivo Kraváček
Obchodní ředitel