Důležité kontakty
Objednávky
+420 533 338 888
Technická
podpora
Reklamace
+420 533 338 899

Obchodní proces v e-shopu

Obchodní proces vytvoření objednávky v eShopu má čtyři fáze:

1. Naplnění košíku zbožím.
2. Ukončení vkládání zboží do košíku.
3. Vytvoření nabídky.
4. Potvrzení nabídky a její změna na objednávku.

ad 1) Naplnění košíku zbožím
    Pokud jsem přihlášený/á do eShopu, mohu zbožím plnit košík. Postupně vybírám požadované zboží z produktových řad a vkládám je do košíku s tím, že definuji požadované množství - přednastaveno je vždy 1 MJ (měrná jednotka). V košíku mohu přidávat nebo ubírat zboží, případně měnit požadované množství.
    V případě, že znám portfolio dostupné v eShopu, mohu jednotlivé kódy zboží a požadované množství zapisovat přímo do Expresního košíku. V takovém případě nemusím zboží vyhledávat v produktových stromech.


ad 2) Ukončení vkládání zboží do košíku
    Jakmile jsem přesvědčen/a, že v košíku mám již veškeré zboží, které právě potřebuji nakoupit, pokračuji funkcí Přejít k objednání. Na této stránce mám možnost změnit způsob doručení zboží (Přepravní služba/Osobní odběr) a způsob platby (v případě, že nemám se společností INTELEK, spol. s.r.o. uzavřenou Smlouvu o obchodních vztazích mohu volit pouze z přednastavených možností Hotově/Dobírkou/Platba předem, v případě, že mám uzavřenou smlouvu, pak mám na výběr navíc možnost odebrat zboží na splatnost - znázorněno pomocí počtu dní. Se zbožím v košíku mohu dále pracovat pomocí funkcí Vymaž označené, Vymaž košík, Přepočítat nebo si mohu celý košík funkcí Tisk vytisknout. Nápovědu k volbám Vytvoř nabídku a Přidat nabídku naleznu zde.