Vyhledávání
Důležité kontakty
Technická
podpora
podpora
Nápověda - potvrzená objednávka
Obchodní proces vytvoření objednávky v eShopu má čtyři fáze:
1. Naplnění košíku zbožím.
2. Ukončení vkládání zboží do košíku.
3. Vytvoření nabídky.
4. Potvrzení nabídky a její změna na objednávku.
ad 4) Potvrzení nabídky a její změna na objednávku
1. Naplnění košíku zbožím.
2. Ukončení vkládání zboží do košíku.
3. Vytvoření nabídky.
4. Potvrzení nabídky a její změna na objednávku.
ad 4) Potvrzení nabídky a její změna na objednávku
- Pokud nepožaduji od obsluhy dodavatele nějaké speciální úpravy v nabídce, mohu takovou nabídku závazně potvrdit. Potvrzením nabídky se vytvoří závazná objednávka a zahájí se proces výdeje a odeslání zboží. Potvrzení provedu tak, že zaškrtnu Souhlasím s obchodními podmínkami a poté pomocí funkce Potvrzuji tuto nabídku vytvořím závaznou objednávku. V případě, že nezaškrtnu Souhlasím s obchodními podmínkami, nebudu moci vytvořit objednávku. Na aktuální znění obchodních podmínek se dostanu po kliknutí na text Souhlasím s obchodními podmínkami. Naopak, pokud bych zjistil, že nabídku nechci realizovat, mohu ji zrušit pomocí funkce Ruším tuto nabídku. Obě popsané funkce jsou vidět na níže uvedeném obrázku. V náhledu nabídky se nachází tyto funkce v horní i dolní části. Vytvořenou nabídku si mohu také vytisknout. Potvrzením nabídky je mi zaslán email se souhrnnými údaji o mé objednávce.
Základní informace v nabídce:
a) Moje objednávka (reference) - číslo mé vlastní interní objednávky, přednastaveným údajem je mé jméno a aktuální datum
b) Platnost nabídky - datum, do kdy je má nabídka platná, po vypršení termínu je moje nabídka považována za neplatnou neplatnou a nelze ji převést na závaznou objednávku
c) Datum vystavení nabídky - datum, kdy jsem svoji nabídku vytvořil
Doplňující informace v nabídce:
a) Platební podmínka - vybraný způsob platby za objednané zboží, volím ji před vytvořením nabídky
b) Způsob dopravy - vybraný způsob dopravy za objednané zboží, volím ji před vytvořením nabídky
c) Dodací podmínka - standardně mám nastavenou na FCA, což znamená , že prodávající předá zboží dopravci na ujednaném místě a dopravné platím jako příjemce já, dodací podmínku mohu změnit pouze po vzájemné dohodě s prodávajícím, pokud chci vědět více detailů o mezinárodních dodacích podmínkách INCOTERMS 2000, mohu se podívat například na internetové stránky Celní správy www.cs.mfcr.cz.
d) Zboží poptával/a - mé jméno a telefonní kontakt na mě
Potvrzením nabídky se mi vytvoří náhled závazné objednávky, kterou si mohu následně vytisknout pomocí volby Tisk.
- Seznam všech mnou vytvořených nabídek a objednávek naleznu v části Obchod -> Seznam objednávek.
Přihlášení
Není-li uvedeno jinak, všechny ceny jsou uvedeny bez DPH a v CZK.